Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje surogatka.
Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali
w tych filmach.
Akcja serialu toczy się w powstałej po katastrofie ekologicznej Republice Gileadzkiej, utworzonej na dawnych terytoriach Stanów Zjednoczonych, rządzonej przez ultraortodoksyjnych fundamentalistów głoszących powrót do tradycyjnych wartości. Offred jako jedna z niewielu pozostałych na świecie płodnych kobiet zostaje podręczną na dworze komandora, gdzie kobiety są zmuszone do świadczenia usług seksualnych będących ostatnią, desperacką próbą ponownego zaludnienia Ziemi.
Dziewczyny pracujące w jednym z najmodniejszych klubów go-go w Nowym Jorku tracą wszystkie oszczędności w wyniku krachu finansowego 2008 roku. Cały świat za kryzys wini nadzianych finansistów z Wall Street, którzy są częstymi gośćmi klubu.
Szastają kasąniczym Wilki z Wall Street podczas, gdy ofiary ich machinacji nie mają z czego żyć. Dziewczyny postanawiają wymierzyć im sprawiedliwość i odzyskać stracone pieniądze. Pod wodzą pięknej i znającej życie Ramony organizują błyskotliwy przekręt. Wykorzystując swoje wdzięki i znajomość męskiej psychiki, sprawiają, że rekiny finansjery łykają przynętę jak płotki. Kasa płynie szerokim strumieniem, a dziewczyny rzucają się w wir szalonego i rozrzutnego życia. Wkrótce zachłyśnięte sukcesem i słodkim smakiem zemsty zaczynają tracić czujność…
Irina pracuje dorywczo jako kelnerka, ale zostaje zwolniona. Tego samego feralnego dnia jej mąż ma poważny wypadek. Zostaje kaleką i nie jest w stanie zarabiać. Żeby utrzymać niepełnosprawnego męża, dziecko i siebie, kobieta decyduje się na pozornie proste rozwiązanie - zostanie matką zastępczą. Okazuje się jednak, że to niezwykle trudne zadanie. Jak pogodzić się z rosnącym w jej ciele życiem, z którym bezpowrotnie będzie musiała się rozstać? Irina zaczyna odkrywać, czym tak naprawdę jest miłość i przebaczenie.
Goldie (Georgia King) jest młodą żoną i matką kilkuletniej Shanii (Bebe Wood). Kiedy przyłapuje swojego męża na zdradzie, postanawia uciec od niego i swojej małostkowej babci. Zabiera córkę i wyrusza w podróż. Szybko kończą się jej pieniądze, dlatego decyduje się na urodzenie dziecka młodej parze gejów.
Kobieta zostaje zmuszona do pełnienia funkcji surogatki, aby uratować swojego ojca, i uwikłana w relację z bogatą rodziną gotową za wszelką cenę bronić swojej reputacji.
Anne (Darryl Hannah) i Jack (Bruce Greenwood) bardzo pragną zostać rodzicami. Mimo wielu prób, nie udaje się im to. W podobnej sytuacji są Helen (Jennifer Tilly) i Frank (Vincent Gallo). W końcu Anne decyduje się na zapłodnienie in-vitro. Helen i Frank postanawiają porwać Anne i przetrzymać ją w piwnicy dopóki nie urodzi dziecka...
Mała dziewczynka Mui zmuszona jest od najwcześniejszych lat zarabiać na życie pracą jako służąca. Swoim subtelnym wdziękiem Mui oczarowuje kolejno wszystkich swoich znajomych i pracodawców. Najpierw zachwyca się nią gospodyni, która nie może przeboleć przedwczesnej śmierci córeczki – rówieśnicy Mui. Już jako dorosła kobieta Mui rozkochuje w sobie pianistkę i kompozytora, u którego również pracuje jako służąca. W filmie można odnaleźć charakterystyczne dla kina azjatyckiego wdzięk, symbolikę, prostotę i magię subtelnych niedomówień.
Danny, Amerykanin tajwańskiego pochodzenia, i jego partner Tate pragną mieć dziecko. Jednak skomplikowany świat adopcji komplikuje się jeszcze bardziej, gdy kochająca, ale niezwykle wścibska matka Danny'ego chce kontrolować cały proces z Tajpej.
Świeżo upieczony rozwodnik, Damian, wraca z Ameryki do Tajwanu, gdzie otwiera własną restaurację. Decydując się na udzielenie wywiadu, poznaje młodego studenta, Jerry'ego, z którym już od pierwszej chwili łączy go niesamowita chemia. Ostatecznie mężczyźni wchodzą w związek partnerski. Po legalizacji małżeństw jednopłciowych i zakładania przez nich rodzin na Tajwanie, Damian i Jerry decydują się na zatrudnienie surogatki. Szczęśliwe rodzinne życie płynie spokojnym torem... do czasu, gdy z wizytą do Jerry'ego wpada jego niczego nieświadoma matka.
Wszystko wygląda bardzo ładnie i harmonijnie. Piękne, świetliste, pełne zieleni mieszkanie w Tel Awiwie, a w nim Ben i jego partner Raz. Są szczęśliwi i zakochani. Planują rodzicielstwo (właśnie szukają właściwej dawczyni komórki jajowej i zdrowej surogatki), są świadomymi obywatelami i troszczą się o miejsce, w którym żyją (to imigrancka dzielnica). Tę idyllę przerywa brutalne zdarzenie, które uruchamia – niczym w procesie psychoterapeutycznym – mroczne mechanizmy głębokich uprzedzeń. Idan Haguel uważnie odsłania, warstwa po warstwie, fasadowość multikulturowości, ponure oblicze gentryfikacji, a także przezroczysty, nieuświadomiony rasizm. Podtrzymując jasną, łagodną estetykę, reżyser stawia bezlitosną diagnozę dla uprzywilejowanej klasy średniej. Choć lokalny kontekst historyczny ma tu zasadnicze znaczenie, portret zadowolonego z siebie zachodniego człowieka ma wymiar uniwersalny. Jak wytrawny terapeuta, Haguel zadaje pytania, na żadne nie dając jednoznacznej odpowiedzi.